неділя, 22 березня 2020 р.

Всесвітня історія. 10А та 10Б класи

Тема уроку: Румунія. Болгарія. Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців.
1) Ознайомитись с текстом підручника
10А - параграфи 26-28
10Б - параграфи 18-20
2) Переглянути презентацію
 Румунія. Югославія. Болгарія
3) Переглянути відео (у відео коротко про всі країни, тому воно допоможе вам узагальнити матеріал перед тестуванням)

4) Пройти тестування за посиланням до 28.03. 2020!!!
http://join.naurok.ua/?_ga=2.105317827.1584083045.1584873413-1891167403.1552936693
Код 743417

Громадянська освіта. 10А та 10Б класи

Тема уроку: Ринкова економіка. 
Навіщо ми сплачуємо податки?
1) Перевірка домашнього завдання
Пройти тесування за посиланням до 27.03.2020.!!!!!

Посилання
http://join.naurok.ua/?_ga=2.60254573.1584083045.1584873413-1891167403.1552936693
код  509209

2) Ознайомитись з новою темою.
а) ознайомить с текстом підручника за посиланням
Як працює ринкова економіка? 
б) переглянути відео

3) Поміркуйте про причини й наслідки ухилення від сплати податків.

понеділок, 16 березня 2020 р.

Історія всесвітня. 11-Б клас

 Арабська весна. Деколонізація Африки. Латинська Америка.
1) Опрацювати текст параграфів 21-25
2) Виконати письмово в зошиті завдання на стор. 151 №24, стор. 160 № 11, 12
3) Переглянути відео.

 4) Поміркуйте, про які явища та події свідчать візуальні джерела


5) Зарєструватись на сайті "На урок" та підготуватись до тестування.

Громадянська освіта. 10А та 10Б класи

Для чого необхідна економіка? Як забезпечити сталий розвиток?

1) Ознайомтесь з презентацією
Для чого потрібна економіка
 2) Перегляньте відео

3) Ознайомитись з текстом електронного підручника за посиланнями
Для чого потрібна економіка?
Як забезпечити сталий розвиток?

10А та 10Б класи. Історія всесвітня

Польща, Чехословаччина, Угорщина у 20-30-з рр. ХХ ст.

1) Опрацювати текст підручника - параграфи 15-17 (для 10-Б)/ 22-25 (для 10-А)
2) Ознайомитись з презентацією
3) Переглянути відео 

4) Письмово дайте відповіді на питання: 
1. Як і за яких обставин відбувалося відновлення польської державності?
2. Чому стала можливою Мюнхеньска угода?
3. Які особливості режиму М. Горті?